Kogo szukamy

Specjalista/tka ds. Kadr i Płac

Jeśli chcesz zajmować się relacjami z pracownikami i rozliczeniami z nimi, poznać przepisy regulujące wynagrodzenia, poznać fachowe słownictwo po niemiecku lub angielsku z tym związane, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.

Kim jesteśmy?

Od 2012 roku doradzamy, świadczymy usługi VAT compliance oraz księgowe przede wszystkim dla firm z Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii. Obecnie nasz zespół liczy ok. 35 osób i stabilnie rośnie wraz z naszym rozwojem.
Dlatego szukamy osób, które razem z nami będą rozwijały swoją profesjonalną karierę.
Więcej o nas znajdziesz tutaj.


Jakie będą Twoje zadania i czego się nauczysz?

Jeśli chcesz zajmować się relacjami z pracownikami i rozliczeniami z nimi, poznać przepisy regulujące wynagrodzenia, poznać fachowe słownictwo po niemiecku lub angielsku z tym związane, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.

  • Wykonując rozliczenia z pracownikami zrozumiesz regulacje związane z zatrudnieniami i wynagrodzeniami,
  • Prowadząc dokumentację kadrową, poznasz jakie są wymagania z tym związane i jakie procesy je wspierają,
  • Będąc w kontakcie z pracownikami, będziesz ich wspierać w tematach zatrudnienia i rozliczeń, jednocześnie budując z z nimi relacje,
  • Współpracując z pozostałymi pracownikami w zespole poznasz szerokie spektrum kadrowych zagadnień działania firm.

Jakie mamy wymagania?

Najważniejsze cechy, jakich oczekujemy w pracy w naszym zespole, to:

  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, rachunkowość, finanse,
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolność logicznego i analitycznego myślenia.

Co będzie dodatkowym atutem?

  • Praktyczna znajomość środowiska Excel i systemu księgowego Sage Symfonia,
  • Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
  • Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy w najbliższym czasie.

Jakie oferujemy korzyści?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanych umiejętności,
  • Umowa o pracę,
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu(!),
  • Praca hybrydowa – home office dwa dni w tygodniu,
  • Lekcje niemieckiego w godzinach pracy – z polską germanistką dla mniej zaawansowanych oraz z niemieckim nativem dla zaawansowanych,
  • Prywatna opieka medyczna (Luxmed),
  • Program My Benefit, w tym karta Multisport,
  • Szkolenia, w tym z zakresu obsługi programów księgowych,
  • Praca w kameralnym zespole w ciągle rozwijającej się firmie.

Etapy procesu rekrutacji

  • Test weryfikujący kompetencje do pracy z podatkami
  • Rozmowa rekrutacyjna w języku polskim i niemieckim bezpośrednio w naszym biurze lub poprzez komunikator TEAMS
  • Druga rozmowa (w niektórych wypadkach)
  • Przedstawienie oferty wybranym kandydatom

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysłać na office@taxbenefit.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm).”