Kogo szukamy
Specjalista/tka ds. Kadr i Płac
Jeśli chcesz zajmować się relacjami z pracownikami i rozliczeniami z nimi, poznać przepisy regulujące wynagrodzenia, poznać fachowe słownictwo po niemiecku lub angielsku z tym związane, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Kim jesteśmy?
Od 2012 roku doradzamy, świadczymy usługi VAT compliance oraz księgowe przede wszystkim dla firm z Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii. Obecnie nasz zespół liczy ok. 35 osób i stabilnie rośnie wraz z naszym rozwojem.
Dlatego szukamy osób, które razem z nami będą rozwijały swoją profesjonalną karierę.
Więcej o nas znajdziesz tutaj.
Jakie będą Twoje zadania i czego się nauczysz?
Jeśli chcesz zajmować się relacjami z pracownikami i rozliczeniami z nimi, poznać przepisy regulujące wynagrodzenia, poznać fachowe słownictwo po niemiecku lub angielsku z tym związane, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.
- Wykonując rozliczenia z pracownikami zrozumiesz regulacje związane z zatrudnieniami i wynagrodzeniami,
- Prowadząc dokumentację kadrową, poznasz jakie są wymagania z tym związane i jakie procesy je wspierają,
- Będąc w kontakcie z pracownikami, będziesz ich wspierać w tematach zatrudnienia i rozliczeń, jednocześnie budując z z nimi relacje,
- Współpracując z pozostałymi pracownikami w zespole poznasz szerokie spektrum kadrowych zagadnień działania firm.
Jakie mamy wymagania?
Najważniejsze cechy, jakich oczekujemy w pracy w naszym zespole, to:
- Doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, rachunkowość, finanse,
- Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zdolność logicznego i analitycznego myślenia.
Co będzie dodatkowym atutem?
- Praktyczna znajomość środowiska Excel i systemu księgowego Sage Symfonia,
- Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym,
- Dyspozycyjność do rozpoczęcia pracy w najbliższym czasie.
Jakie oferujemy korzyści?
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanych umiejętności,
- Umowa o pracę,
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu(!),
- Praca hybrydowa – home office dwa dni w tygodniu,
- Lekcje niemieckiego w godzinach pracy – z polską germanistką dla mniej zaawansowanych oraz z niemieckim nativem dla zaawansowanych,
- Prywatna opieka medyczna (Luxmed),
- Program My Benefit, w tym karta Multisport,
- Szkolenia, w tym z zakresu obsługi programów księgowych,
- Praca w kameralnym zespole w ciągle rozwijającej się firmie.
Etapy procesu rekrutacji
- Test weryfikujący kompetencje do pracy z podatkami
- Rozmowa rekrutacyjna w języku polskim i niemieckim bezpośrednio w naszym biurze lub poprzez komunikator TEAMS
- Druga rozmowa (w niektórych wypadkach)
- Przedstawienie oferty wybranym kandydatom
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysłać na office@taxbenefit.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm).”