Kogo szukamy
Konsultant/ka VAT z językiem niemieckim
Jeśli chcesz zajmować się podatkami, poznać przepisy regulujące funkcjonowanie podatku VAT, chcesz poznać fachowe słownictwo i nauczyć się profesjonalnego języka niemieckiego, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Kim jesteśmy?
Od 2012 roku doradzamy, świadczymy usługi VAT compliance oraz księgowe przede wszystkim dla firm z Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii. Obecnie nasz zespół liczy ok. 35 osób i stabilnie rośnie wraz z naszym rozwojem.
Dlatego szukamy osób, które razem z nami będą rozwijały swoją profesjonalną karierę.
Więcej o nas znajdziesz tutaj.
Jakie będą Twoje zadania i czego się nauczysz?
Oczywiście, wszystko zależy od już zdobytego, a w przyszłości również nabywanego w naszej organizacji doświadczenia. Możesz jednak mieć pewność, że:
- prowadząc rozliczenia VAT, zrozumiesz jak funkcjonuje podatek VAT w teorii i w praktyce, a przygotowując różnorodne opinie poznasz także jego tajniki,
- biorąc udział w spotkaniach online i na żywo oraz będąc w bieżącym kontakcie z naszymi klientami nauczysz się, jak poruszać się w biznesie jako doradca klienta zagranicznego,
- opracowując projekty korespondencji i pism do organów podatkowych dowiesz się, jak efektywnie się z nimi komunikować, przygotować do czynności sprawdzających, kontroli i postępowań podatkowych.
Jakie mamy wymagania?
Najważniejsze cechy, jakich oczekujemy w pracy w naszym zespole, to:
- uważność,
- rozumienie pisanego teksu (praca z ustawą!),
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolność logicznego i analitycznego myślenia.
Dodatkowo, ponieważ nasi klienci pochodzą w zdecydowanej większości z krajów niemieckojęzycznych, to bardzo ważna dla nas jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w podstawowym zakresie (kolejne poziomy osiągniesz z nami).
Co będzie dodatkowym atutem?
- wykształcenie wyższe (lub studia na ostatnich latach): ekonomia, rachunkowość, finanse, prawo,
- praktyczna znajomość środowiska Excel i systemów księgowych.
Jakie oferujemy korzyści?
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowa o pracę lub umowa zlecenia,
- doświadczenie/jego pogłębienie w zakresie rozliczeń podatku VAT w transakcjach międzynarodowych,
- 26 dni urlopu niezależnie od stażu(!),
- praca hybrydowa – home office dwa dni w tygodniu,
- lekcje niemieckiego w godzinach pracy – z polską germanistką dla mniej zaawansowanych oraz z niemieckim nativem dla zaawansowanych,
- prywatna opieka medyczna (Luxmed),
- program My Benefit, w tym karta Multisport,
- szkolenia, w tym z zakresu obsługi programów księgowych,
- praca w kameralnym zespole w ciągle rozwijającej się firmie.
Etapy procesu rekrutacji
- test weryfikujący kompetencje do pracy z podatkami,
- rozmowa rekrutacyjna w języku polskim i niemieckim bezpośrednio w naszym biurze lub poprzez komunikator TEAMS,
- druga rozmowa (w niektórych wypadkach),
- przedstawienie oferty wybranym kandydatom.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysłać na office@taxbenefit.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm).”