Kogo szukamy

Konsultant/ka VAT z językiem niemieckim

Jeśli chcesz zajmować się podatkami, poznać przepisy regulujące funkcjonowanie podatku VAT, chcesz poznać fachowe słownictwo i nauczyć się profesjonalnego języka niemieckiego, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.

Kim jesteśmy?

Od 2012 roku doradzamy, świadczymy usługi VAT compliance oraz księgowe przede wszystkim dla firm z Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii. Obecnie nasz zespół liczy ok. 35 osób i stabilnie rośnie wraz z naszym rozwojem.
Dlatego szukamy osób, które razem z nami będą rozwijały swoją profesjonalną karierę.

Więcej o nas znajdziesz tutaj.


Jakie będą Twoje zadania i czego się nauczysz?

Oczywiście, wszystko zależy od już zdobytego, a w przyszłości również nabywanego w naszej organizacji doświadczenia. Możesz jednak mieć pewność, że:

  • prowadząc rozliczenia VAT, zrozumiesz jak funkcjonuje podatek VAT w teorii i w praktyce, a przygotowując różnorodne opinie poznasz także jego tajniki,
  • biorąc udział w spotkaniach online i na żywo oraz będąc w bieżącym kontakcie z naszymi klientami nauczysz się, jak poruszać się w biznesie jako doradca klienta zagranicznego,
  • opracowując projekty korespondencji i pism do organów podatkowych dowiesz się, jak efektywnie się z nimi komunikować, przygotować do czynności sprawdzających, kontroli i postępowań podatkowych.

Jakie mamy wymagania?

Najważniejsze cechy, jakich oczekujemy w pracy w naszym zespole, to:

  • uważność,
  • rozumienie pisanego teksu (praca z ustawą!),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność logicznego i analitycznego myślenia.

Dodatkowo, ponieważ nasi klienci pochodzą w zdecydowanej większości z krajów niemieckojęzycznych, to bardzo ważna dla nas jest znajomość języka niemieckiego przynajmniej w podstawowym zakresie (kolejne poziomy osiągniesz z nami).


Co będzie dodatkowym atutem?

  • wykształcenie wyższe (lub studia na ostatnich latach): ekonomia, rachunkowość, finanse, prawo,
  • praktyczna znajomość środowiska Excel i systemów księgowych.

Jakie oferujemy korzyści?

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • umowa o pracę lub umowa zlecenia,
  • doświadczenie/jego pogłębienie w zakresie rozliczeń podatku VAT w transakcjach międzynarodowych,
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu(!),
  • praca hybrydowa – home office dwa dni w tygodniu,
  • lekcje niemieckiego w godzinach pracy – z polską germanistką dla mniej zaawansowanych oraz z niemieckim nativem dla zaawansowanych,
  • prywatna opieka medyczna (Luxmed),
  • program My Benefit, w tym karta Multisport,
  • szkolenia, w tym z zakresu obsługi programów księgowych,
  • praca w kameralnym zespole w ciągle rozwijającej się firmie.

Etapy procesu rekrutacji

  • test weryfikujący kompetencje do pracy z podatkami,
  • rozmowa rekrutacyjna w języku polskim i niemieckim bezpośrednio w naszym biurze lub poprzez komunikator TEAMS,
  • druga rozmowa (w niektórych wypadkach),
  • przedstawienie oferty wybranym kandydatom.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysłać na office@taxbenefit.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm).”