Kogo szukamy

Samodzielny/a Księgowy/a

Jeśli chcesz mieć samodzielne stanowisko, na którym będziesz prowadzić pełną rachunkowość firm po niemiecku lub angielsku, to nasz zespół jest idealnym miejscem dla Ciebie.

Kim jesteśmy?

Od 2012 roku doradzamy, świadczymy usługi VAT compliance oraz księgowe przede wszystkim dla firm z Niemiec, Austrii oraz Szwajcarii. Obecnie nasz zespół liczy ok. 35 osób i stabilnie rośnie wraz z naszym rozwojem.
Dlatego szukamy osób, które razem z nami będą rozwijały swoją profesjonalną karierę.
Więcej o nas znajdziesz tutaj.


Jakie będą Twoje zadania i czego się nauczysz?

Twoje zadania będą związane z prowadzeniem pełnej rachunkowości finansowej firm. Przydzielenie odpowiednich organizacji do Ciebie (ich rozmiaru i rodzaju działalności) będzie zależało od Twojego doświadczenia i może ewoluować wraz z nabywaną w naszej organizacji wiedzą. Możesz jednak mieć pewność, że:

  • prowadząc pełną rachunkowość finansową przedsiębiorstw będziesz się zajmować szerokim zakresem zagadnień,
  • będziesz odpowiadać za rozliczenia podatkowe, a wspierać Cię będą specjaliści z zespołów podatkowych,
  • sporządzając sprawozdania finansowe i raporty będziesz mieć całościowe zrozumienie rachunkowości przedsiębiorstw,
  • współpracując z pozostałymi pracownikami w naszym zespole poznasz szerokie spektrum księgowych zagadnień działania międzynarodowych firm.

Jakie mamy wymagania?

Najważniejsze cechy, jakich oczekujemy w pracy w naszym zespole, to:

  • wykształcenie wyższe: ekonomia, rachunkowość, finanse,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku.

Co będzie dodatkowym atutem?

  • praktyczna znajomość systemu księgowego Sage Symfonia,
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.

Jakie oferujemy korzyści?

  • atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanych umiejętności,
  • umowa o pracę lub B2B,
  • praca hybrydowa – home office dwa dni w tygodniu,
  • lekcje niemieckiego w godzinach pracy – z polską germanistką dla mniej zaawansowanych oraz z niemieckim nativem dla zaawansowanych,
  • prywatna opieka medyczna (Luxmed),
  • program My Benefit, w tym karta Multisport,
  • szkolenia, w tym z zakresu obsługi programów księgowych,
  • praca w kameralnym zespole w ciągle rozwijającej się firmie.

Etapy procesu rekrutacji

  • test weryfikujący kompetencje do pracy z podatkami,
  • rozmowa rekrutacyjna w języku polskim i niemieckim bezpośrednio w naszym biurze lub poprzez komunikator TEAMS,
  • druga rozmowa (w niektórych wypadkach),
  • przedstawienie oferty wybranym kandydatom.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysłać na office@taxbenefit.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W CV prosimy umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonej przez Tax Benefit Roszkowski Murawski Doradcy Podatkowi Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm).”